World of Warcraft (jocs online en general) i guifi.net (problemes de ports)

Algú ha aconseguit connectar al WoW per mitjà d'un proxy de guifi.net? sabeu com s'ha de configurar si es que s'ha de configurar quelcom?

Merci

OverCrash – dl, 05/03/2007 – 23:43

Opcions de visualització de comentaris

Escull com vols veure els comentaris i clica 'Desa configuració' per activar els canvis.

llegint la documentació del

llegint la documentació del joc, veig que em requereix que tingui els ports 3724 i 6112 oberts per jugar , i que a mes a mes, em recomana que tb obri el rang 6881 - 6999.

Suposo que quan parla d'aquests ports es refereix als del meu proxy (proxy.olost.guifi.net) o he de suposar que és al meu router on he d'obrir ports? com tenim aquest ports al proxy? es poden obrir?

A veure si em podeu dir quelcom, i us convido a endinsar-vos al WoW.

Salut!!

OverCrash – dc, 07/03/2007 – 09:24

1025-65535 ja estan oberts

He obert també el CONNECT quan no va per SSL, a veure si això hi influia...
Això al proxy, si amb això no en tens prou, potser es refereix a redireccionar ports del router, i això ja és més xungo Sad, no es poden redireccionar ports de routers compartits a ip's de particulars d'una adsl compartida per raons obvies.

rroca – dc, 07/03/2007 – 09:52

be, ho provarem així....

gràcies rroca!!

be, ho provarem així.... a veure si funciona; ja comentaré al post a veure que tal funciona (si es que ho fa)

a veure si ho entenc això del forwarding.... si s'ha de modificar quelcom, hauria de ser al router connectat a l'adsl, i que suposo que deu ser de telefònica. Ho he entés be?

Amb una adsl que tinc a manresa, que la tinc amb telefonica, no he tingut que configurar cap port forwarding per tal que aquest joc funcioni....

OverCrash – dc, 07/03/2007 – 10:05

si no has configurat el router....

llavors es bona senyal, vol dir que l'unic que li fa falta és configurar el programa perquè faci servir el proxy.
Sobre el paper, qualsevol programa hauria de poder fer connexions via proxy, si és que volen clar: S'ho han de currar (tampoc és molt de curro).

rroca – dc, 07/03/2007 – 10:08

adsl de Manresa...

ah.. i sobre l'adsl de manresa...
ara encara no hi ha cap enllaç SFS-Manresa. El dia que hi sigui, si hi enllaces, una opció que tens és fer servir la teva adsl directe, via tunel, sense proxy, des de Sant Feliu.
L'enllaç ja és tècnicament possible. Només falta que algú s'animi a apadrinar-lo (és també una indirecta Cool)

rroca – dc, 07/03/2007 – 10:11

creuem els dits i que així

creuem els dits i que així sigui!!! Eye-wink

merci crack!!

OverCrash – dc, 07/03/2007 – 10:19

doncs no, no ha funcionat

doncs no, no ha funcionat l'invent.... quina llàstima Sad

OverCrash – dc, 07/03/2007 – 22:14

reemprenet el post, com ho

reemprenet el post, com ho podriem fer per veure quins pots necesita el joc per funcionar? a mes a mes, m'he trobat que d'altres jocs online (eve online, second live) tampoc em funcionen.

que se us ocurreix?

OverCrash – ds, 31/03/2007 – 21:32

netstat -a

Si tens la possibilitat de provar el joc en un lloc que et funcioni, pots usar la comana netstat –a des d’una finestra ms-dos i et donarà el llistat de ports que tens oberts. Si això ho fas abans d’arrancar els jocs i mentre tens els jocs oberts, pots veure quins ports s’han obert.
Poden haver-hi ports que s'obrin puntualment. Això pot ser més dificil de caçar, però també hi han eines per fer-ho.

Recorda que per que et funcioni en la guifi, també has d’obrir els ports en la teva radio.
A veure que tal.

josepolost – dg, 01/04/2007 – 11:11

Has dit Manresa?

On ets? a Manresa també fem xarxa lliure, amb alguna quatió tècnica diferent però lliure....

I lo de l'enllaç, ai Ramon si t'expliqués.... Tenim un parell de paraboliques de 120cm de diametre (cal posar-hi un feeder de 5GHz) esperant el moment.... El que no hi ha collons que ens deixin muntar el supernode des d'on voliem posar l'antena aquesta, i a sobre hem hagut de modificar les ubicacions de manera que encara em veig a un altre lloc.

Per cert, i a efectes pràctics, on hauriem d'enllaçar a St Feliu?. Com que suposo que superem els Qm dels perfils pots mirar els perfils fins als supernodes nostres de Palau Firal, Bufalvent i puigberenguer?

ahoms – dl, 02/04/2007 – 19:51

us pasto el que em diu fent

us pasto el que em diu fent un netstats, durant la connexií i un cop dins... a veure si sabeu veure quelcom que jo no vegi; el WoW és el joc en questió!!

C:\Documents and Settings\Oscar>netstat -n -p tcp -b

Conexiones activas

Proto Dirección local Dirección remota Estado PID
TCP 127.0.0.1:1412 127.0.0.1:1413 ESTABLISHED 2920
[msnmsgr.exe]

TCP 127.0.0.1:1413 127.0.0.1:1412 ESTABLISHED 2272
[mcproxy.exe]

TCP 127.0.0.1:1551 127.0.0.1:40041 ESTABLISHED 3624
[WoW.exe]

TCP 127.0.0.1:40041 127.0.0.1:1551 ESTABLISHED 3624
[WoW.exe]

TCP 192.168.1.33:1414 207.46.107.91:1863 ESTABLISHED 2272
[mcproxy.exe]

C:\Documents and Settings\Oscar>netstat -n -p tcp -b

Conexiones activas

Proto Dirección local Dirección remota Estado PID
TCP 127.0.0.1:1412 127.0.0.1:1413 ESTABLISHED 2920
[msnmsgr.exe]

TCP 127.0.0.1:1413 127.0.0.1:1412 ESTABLISHED 2272
[mcproxy.exe]

TCP 127.0.0.1:1551 127.0.0.1:40041 ESTABLISHED 3624
[WoW.exe]

TCP 127.0.0.1:40041 127.0.0.1:1551 ESTABLISHED 3624
[WoW.exe]

TCP 192.168.1.33:1414 207.46.107.91:1863 ESTABLISHED 2272
[mcproxy.exe]

TCP 192.168.1.33:1557 80.239.180.116:3724 ESTABLISHED 3624
[WoW.exe]

TCP 192.168.1.33:1558 80.239.185.89:3724 ESTABLISHED 3624
[WoW.exe]

OverCrash – dj, 05/04/2007 – 16:28

A manresa estic al carrer

A manresa estic al carrer barcelona 75, i no tinc cap enllaç a guifi, pero estic interessat a posar-ne; el problema be que al local que tinc, al ser de lloguer, es un xic complex muntar quelcom a la teulada.... i al estar a la primera planta.... poca senyal agafaré amb una antena simple..... tot i que el CTM em queda devant per davant, sense obstacles....

Algu de manresa em podria donar un cop de ma per muntar quelcom? Que em recomaneu que munti?

OverCrash – dv, 06/04/2007 – 18:32

Quan vulguis quedem i ens ho mirem!

Ei, sóc en Xavier Martinez i ja he muntat uns quants nodes a Manresa. Si vols quedem un dia (jo treballo al CTM) i ens ho mirem i fem alguna prova... Segurament tens cobertura del Puigberenguer o la UPC. A més, ens aniria molt bé un node aqui perquè hi ha més gent interessada.

Envia'm un correu i en parlem: xavier.martinez-llado@upc.edu

xavier_martinez – dm, 10/04/2007 – 10:25

Ports, Servidors interns i VPN

La majoria de jocs no podreu jugar per internet a traves d'un proxy. La solució més fàcil es la d'establir un túnel (VPN) entre el vostre router/ordinador i el de la Gateway/ADSL.

En el 99% de jocs no cal redirigir ports (NAT). Pero el firewall del Gateway/ADSL ha de permetre "outgoing connections" per tots els ports, de fet acostumen a estar configurats aixi per default.

Si voleu muntar un servidor de jocs dins de Guifi, cap problema. Si voleu connectar aquest servidor a Internet per a que hi entrin d'altres jugadors es quan podeu tenir alguna mena de problema. En una ADSL de 3Mbits (3000Kbits), la velocitat de pujada deu ser d'uns 500Kbits. Els jocs online necessiten una minim de 120Kbits per jugador. Això vol dir que (teoricament) en un servidor muntat en una ADSL de Guifi només hi podrien entrar uns 3-4 jugadors des de Internet.

Resumint:

Jugar a traves d'un proxy: NO
Jugar a traves d'una VPN amb el Gateway/ADSL: SI
Cal redirigir ports (NAT): NO
Muntar un servidor de jocs Intern-Guifi: SI
Muntar un servidor de jocs Intern-Guifi i alhora connectat a Internet: QUASI QUE NO

Joan Llopart – ds, 28/04/2007 – 10:19

Estic molt interesat en

Estic molt interesat en conectarme a la xarxa guifi.net pero jo jugo cada dia al WoW (World of Warcraft) em podeu explicar si hi han posibilitats que pugui jugari?

Gracies !

ThYr0N – dj, 26/04/2007 – 15:09

jo porto temps intentant que

jo porto temps intentant que funcioni i no hi ha manera, no nomes amb aquest joc, si no amb d'altres....
haure d'esperar a crear una vpn amb l'ordinador que tinc a manresa, que te una adsl i mirar de jugar així... per cert, com ho de fer?

OverCrash – dj, 26/04/2007 – 17:21

Potser munteu un servidor

Si sou tants els interessats potser podríeu muntar el servidor dins de guifi, així s'acabarien els problemes de ports. I si el servidor de jocs, si penja d'una bona ADSL inclús entrarà gent des d'internet per jugar-hi. Cosa que vos afavorirà en un millor 'ping' per vosaltres.

nikitto – dj, 26/04/2007 – 18:43

Nikitto ara m'he perdut....

Nikitto ara m'he perdut.... ens ho expliques això que ens comentes?

OverCrash – dj, 26/04/2007 – 18:47

El que comenta es que montem

El que comenta es que montem un "servidor" amb els ports que necessitem oberts i els unim a la xarxa guifi i si asobre tenim una bona ADSL conectada a la maquina tindrem millor reposta del servidor per nosaltres esta jugan tan aprop del servidor (millor PING).

En jocs tipo Shooters aixo es molt importante (Quake, CS, DoD etc...)

Pero en MMOPRG tipu World of Warcraft no tan.

Per altre banda quina pena que no es pugui juga Sad a veure si algu s'anima a monta una maquina per poder accedir a aquest tipus de ports Sad jo no soc de Vic sino que soc estudian i no em val la pena per un any de carrera enfrascarme en una cosa aixi.

A veure si algu te alguna solucio ! gracies Nikito.

ThYr0N – dj, 26/04/2007 – 19:16

si aconsegueixo "entrar"

si aconsegueixo "entrar" dins de guifi des de manresa, el servidor ja el posso jo.... l'adsl que tinc nomes es de 3mb..... aki ja començariem a tenir algun problema....
Si em doneu un cop de ma, per fer una "pilot" ho podem provar....

OverCrash – dj, 26/04/2007 – 19:20

Servidor

Quan dic servidor em refereixo a un servidor de jocs, en aquest cas del World of Warcraft. Es a dir, que munteu el 'servidor' de joc dins la xarxa guifi. Personalment no el conec, jo només he muntat servidors de Doom3, Call Of Duty 2, Medal Of Honor Spearhead, Quake4 i me'n deixo un que no recordo...mmm, és igual. Aquest servidor, només és un ordinador corrent un programa, el joc en mode servidor, en el meu cas era una màquina amb Linux, corrent tots aquests programes, i connectat a una xarxa local, wifi o la que sigui. Amb una IP i un port (cada joc fa servir un port diferent), només cal ternir-ho en compte si es munta un tallafocs (firewall).
Llavors cada persona que vulgui jugar, farà servir el seu programa (joc en mode client) conectant a la IP determinada (IP del servidor) i al Port que sigui.
De la mateixa manera es poden fer servir programes com Xfire, Eye, etc.
Si tot això funciona, ja es mirarà de connectar aquest 'servidor' a Internet més endavant.
Espero que hagi quedat més clar.

nikitto – dj, 26/04/2007 – 21:57

ara ho entenc.. pero em

ara ho entenc.. pero em penso que WoW no funciona així, com els altres jocs que dius....

gracies per tot

OverCrash – dj, 26/04/2007 – 22:05

wow

per jugar al wow suposu que també es pot jugar mitjançant partides lan, jo l'unica manera de jugar amb jocs multijugador es utilitzant un programa anomenat "hamachi"... que crea una red privada virtual on hi ha un que crea una ip i els altres hi conecten, despres pots jugar en mode lan.

fabri – dv, 27/04/2007 – 12:45

no, no es pot.... si no vaig

no, no es pot.... si no vaig equivocat, al ser un joc exclusivament online, nomes es pot jugar connectant a un del servidors que proporciona blizzard (els autors del joc)

Per cert, algu em podria dir com crear un enllaç entre el meu ordinador dins de guifi amb el meu altre ordinador de manresa, que de moment no esta dins de guifi i poder utilitzar la linia adsl que tinc alla per poder-me connectar al joc?

OverCrash – ds, 28/04/2007 – 19:19

no, no es pot.... bé sí que es pot però no té gaire sentit

No té gaire sentit perquè si estàs dins de guifi.net i vols fer servir la teva adsl que està fora, això implica que necessitas sortir per alguna adsl d'algú altre que sí que estigui a dins de guifi.net

Si ja fas servir la d'aquest altre, per què et cal la teva ? Bé, ja sé que el què demanes és per les ganes de poder jugar però de moment em sembla que malament.

La solució: connectar des de Sant Feliu Sasserra a Manresa

I/o buscar si hi ha alguna servidor equivalent el que has comentat per instal·lar-lo en un servidor intern.

lluis.dalmau – ds, 28/04/2007 – 19:30

tinc pendent quedar amb un

tinc pendent quedar amb un noi de manresa per mirar de connectar a guifi... suposem que això ja ho tinc fet.... quina passos haure de seguir?

us agrairia que a mes de dir-me el què, em diguessiu el com, o si mes no, on trobar informació de com fer-ho

merci!!

OverCrash – ds, 28/04/2007 – 19:32