Aquest projecte (de moment en fase d'esborrany) descriu el material necessari per fer una connexió del campus de la Universitat de Vic, des de l'Escola Politécnica, a guifi.net, incloent la instal·lació d'un proxy per a donar accés a les persones relacionades amb la Universitat (alumnes, professors...) de forma segura.
La connexió es preveu que sigui als troncals, de forma que es pugui garantir un bon niviell de cobertura i capacitat d'ample de banda.
El resultat d'això és que segurament la UVic passaria a tenir el campus "Wifi" més gran del planeta... si no ens hi adormim és clar! 
Material necesssari per muntar un repetidor i un enllaç a guifi.net des a Santa Cecília de Voltregà. Es preveu material de Lituània, per tant es fa servir un factor de conversió 1,3 per aobtenir el preu aproximat per al canvi en euros per incloure impostos, aduana, canvi dolar/euro i ports.
Es preveu fer tota la instal.lació del troncal amb supertrastos de Mikrotik/RouterBoard (sense equips Linksys).
NO s'inclou:
Preus previstos amb IVA inclòs.
Només materials de comunicacions. No s'inclou material elèctric, màstils d'antena, deina, etc...

Aquest projecte sorgueix de la necessitat que molts residents del poble de Barbens del Pla d'Urgell en la comarca de Lleida han experimentat a l'hora d'accedir a les tecnologies de banda ampla.
L'antiguetat de la central telefònica més pròxima dificulta i impossibilita la contractació de tecnologies xDSL per part de l'operador incumbent i altres competidors.
Aquest projecte preten desplegar una xarxa wireless oberta que cobreixi tot el poble, permetent d'aquesta manera que tots els residents s'hi puguin connectar compartint una sola connexió de sortida a través d'un enllaç amb un operador WiMax amb covertura a les terres lleidatanes.
Aquest projecte és una bona oportunitat per aquells fabricants de software o hardware o tots aquells que tinguin en ment alguna solució o servei IT per a realitzar les seves proves de mercat o de funcionament.
Aquest pressupost es divideix en vàries parts:
L'objectiu és fer un primer enllaç des d'un lloc amb ADSL (Ajuntament o algun Telecentre) amb el Campanar de la plaça de Sant Feliu de Llobregat, i amb això crear el primer Supernode per a cobertura als veïns amb visió al Campanar i a la pròpia plaça
No inclou material elèctric, màstils ni feina.
Inclou el material de Telecomunicacions i el proxy.
Seria per fer una primera captació de on hi hagi internet (segurament una ADSL a Cervera) i el Turò de la Guàrdia, a Montoliu de Segarra, des d'on es donaria cobertura a 360º als veïnats que hi tinguin visió, incloent Vilagrasseta, en principi fins a unes 90 connexions com a màxim (per arrencar la cosa vaja...). Es preveu que més endavant caldrien més trams/supernodes per cobrir tots els veïnats.
Com que hi ha bona visió de Cervera des del Turó s'assumeix que amb un sol enllaç segurament n'hi haurà prou, en caldria un altre si el proxy anés a parar en algun lloc complicat.
Està pensat de la següent manera:
Es un primer pressupost orientatiu. Inclou el material de telecomunicacions i el proxy, no inclou ni la mà d'obra, ni complements (màstils, material elèctric...).
Està pensat de la següent manera:
És un primer pressupost orientatiu. Inclou el material de telecomunicacions, no inclou ni la mà d'obra, ni complements (màstils, material elèctric...). Pel proxy caldrà un PC on hi hagi l'ADSL que podria ser al propi telecentre o a Taradell.
Descriu materials de telecomunicacions. Exclou màstils, material elèctric, muntatge.... IVA inclòs.
Preveu una connexió cap a Osona, una cap a l'Ajuntament (lloc on es posaria l'ADSL i el servidor) des dels Cingles del Cedrà. Des d'allà es donaria cobertura al Còmics amb 2 sectorials. Després, per tal de cobrir la totalitat del municipi, es preveuen antenes de cobertura a l'Aliguer, el Dipòsit de Sant Miquel i al Mas Blanc.
Si es vol fer per fases, la fase d'afegir cobertura des de l'Aliguer, el Dipòsit de Sant Miquel i el Mas Blanc es podría deixar per després i podriem descomptar els enllaços i les ràdios de cobertura, més un dels supertrastos del Cerdà (amb un n'hi hauria prou). Això descomptaria:
Està pensat de la següent manera:
És un primer pressupost orientatiu. Inclou el material de telecomunicacions i el proxy, no inclou ni la mà d'obra, ni complements (màstils, material elèctric...).
Descriu materials de telecomunicacions. Exclou màstils, material elèctric, muntatge, ... IVA inclòs.
És un minisupernode pensat :
Els preus inclouen l'IVA i si hi ha variacions seran a la baixa.
Crear un supernode al centre Civic per donar cobertura al carrer baix de La Torre, que és una zona fosca a on no arriben les sectorials de LaTorredip.
Per tant fem l'enllaç amb LaTorreDip i afegim 2 AP pels clients.