Contribute to: Els Muntells s'atansa a la Banda Ampla

Budget must be open to accept contributions


Contribute to: Els Muntells s'atansa a la Banda Ampla | guifi.net

Contribute to: Els Muntells s'atansa a la Banda Ampla

Objectiu
Una xarxa d'àmbit local (LAN) mos permetrà experimentar velocitats de descàrrega similars a les que poden disfrutar els afortunats de l'altra banda de l'esquerda digital, donant-mos accés a continguts locals com ara video, audio i multimedia en general.

Possibles utilitats:
  • · Televisió i radio local.
  • · Exposicions fotogràfiques
  • · Informació d'utilitat turística
  • · Guia de productes i serveis locals
  • · Comunitat virtual
  • · Video-conferències
  • · Retransmisions esportives en directe
  • ...
Mapa orientatiu i ilustratiu en que es basa aquest pressupost.

Aclariments Preliminars

-. La xarxa que plantejem s'acolliria al ComunsSenseFils que en seria la llicència d'ús
-. Aquesta proposta està feta basant-nos en mapes a escala dels llocs selecionats a l'hora de planificar, és necessari verificar visualment que els enllaços són possibles abans de considerar-la com a proposta definitiva
-. Tots els nodes són propostes, i a cada un d'ells poden ser necessaries intervencions d'obra pública que es detallen a cada node. Totes les localitzacions estan pendents de confirmació i els seus propietaris no han estat consultats.
-. Aquest desplegament es pressuposta aquí, aquest pressupost es orientatiu, caldria confirmar els preus amb la botiga/empresa que es trïi. El pressupost no inclou la mà d'obra del muntatge ni les despeses d'obra pública.
-. Si vols col·laborar amb el projecte posa't en contacte juanepm_arroba_gmail.com



0% (0,0 of 3.824,0€)

budget information


kusinkay – Sat, 22/09/2007 – 14:03