User login


Com em puc conectar a una conexió guifinet?


Molts bones a tothom voldria saber com em puc conectar a una red guifinet, ja que jo viatjo bastant i em trobo aquestes conexions guifi.net pero no se com s'ha de fer per conectar-s'hi. S'agraeix la vostre ajuda.

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

"Com connecatar?"

Pots observar al menú principal superior un link amb el títol "com connectar?" possiblement en aquest lloc s'expliqui com connectar-se a guifi.net. Encara que si et desplaces es complicat, hauries de transportar sempre el maquinari per a fer la connexió adequadament, o fer la instal·lació a tots els llocs on viatgis, si sempre vas als mateixos llocs.

Conexions esporàdiques «guifi.net-AccesObert»

D'entrada guifi.net no està pensat per poder fer us de connexions esporàdiques, sino que la gent des de casa es faci una instal·lació permanent posant una ràdio+antena a la teulada.

Ja hi comença a haver-hi alguns nodes amb un ssid guifi.net-AccesObert (p.ex. si vens a la plaça major de Vic fa poc que hi ha un parell de punts d'accés així) que quan connectes a la xarxa i obers el navegador d'Internet et surt una pantalla que et permet entrar usuari/password (o crear-lo des d'allà mateix) i et proporciona accés directe a la xarxa i a Internet, prova-ho i enx expliques com et va Eye-wink

conexió

Molt bones he estat llegint una mica el enllaç que meu passat companys. La meva intenció és provar una conexió de la meva ciutat, en concret Igualada.
En concret vull començar amb la que he assenyalat a la ilustració. Alguna bona persona em podria especificar els pasos a seguir, perque el manual no l'acabo d'entendre. Gràcies

Ilustració:

http://img143.imageshack.us/img143/6370/dibujouu2.jpg

Connexió estable a Igualada

Bàsicament són tres passos:

1r. Afegir el node (marcar el punt des d'on vols connectar, per exemple, casa teva) on hauràs d'instal·lar un router amb una antena externa a la teulada, per exemple, fixada al màstil de l'antena de la TV i connectar-lo fins al teu PC)

2n. Afegir al node (lloc anterior) el model de router que t'hauràs de comprar i l'antena externa.

3r. Definir l'enllaç estable, entre el teu router i el punt d'accés que millor veguis, hi ha d'haver línia de visió directa entre les antenes

Si els què necessites és fer un enllaç estable a Igualada, comença pel 1r. pas, així sabrem des d'on vols enllaçar i et podrem ajudar.