Hola,
Estic intentant donar d'alta un Mikrotic RB133C a 5GHz i quan dono d'alta un trasto + radio no em deixa especificar-li que funciona a 5GHz i el protocol 802.11a. Ambdós camps no existeixen (abans hi eren, no?).
He fet vàries proves (definitint-lo inclús com a RB532, etc...) i sigui com sigui, quan faig l'unsoclic em genera el fitxer per a 802.11b + 2.4GHz. El super-node on em connecto és a 5GHz i hé vist que la resta de clients estan definits a 802.11a+5GHz.
És problema del nou "look" de laplicació? Estic fent alguna cosa malament?
Gràcies,
Eloi
No cal
De fet, si fas la connexió normal, com a client, a un AP de 5GHz, ens hem adonat que no cal posar això,ja que es pot deduïr de a on t'estàs connectant.
Ok, però al generar
Ok, però al generar unsolclick me'l posa com a 2.4GHz-b, i em reconfigura el RB133C (que vé per defecte a 5 GHz) a 2.4GHz.
Ah si, això és un bug.
S'hauria de posar al trac (http://trac.guifi.net)
L'error no és que no surtin els camps, l'error es l'unsolclic no els posi correctament.
Per tant....
et sembla que una possible solució podria ser d'utilitzar l'unsoclick per a generar-ho tot i després utilitzant el Winbox canviar la frequència i el canal per a posar els de l'AP al qual estic associat? Al final, sembla que l'error sols està en fre+canal, lo altre és correcte (IP, SSID_AP, etc...)