No os preocupéis por el titular. Si que estos señores han dicho literalmente esto en el último pleno del Ayuntamiento de Barcelona, pero afortunadamente no son jueces, seguramente solo son políticos muy mal asesorados como aveces pasa en el mundo de la política, ponen los pies a remojo en un cubo. ¡Mira, si mas no los llevarán limpios!
Pero aunque ahora lleven los pies limpios, lo que se dijo en el pleno del viernes pasado ensucia y mucho, y merece una respuesta:
Este lunes 19 de mayo se celebra la tercera edición del Open Discussion Day. Este día está dedicado a la promoción de sistemas de comunicación abiertos. La idea es no usar ningún sistema de comunicación cerrado (MSN, Yahoo!, AIM) durante todo el día.
Asímismo es un buen día para hablar de Jabber y de los sistemas abiertos en vuestros blogs y animar a nuestros conocidos a hacerse una cuenta. Es posible que ya tengan cuentas Jabber, por ejemplo si tienen una cuenta de GMail, de Gizmo o de LiveJournal, así que, en este caso, sería usarlas exclusivamente.
Puedes consultar algunas razones para usar Jabber, así como la noticia de la primera y de la segunda edición. Además, algunos enlaces más sobre el tema:
Servidores audio (Cliente vlc para streaming)
web guifi raval: por guifi por internet
The Jury from National Radio broadcast, Television, Internet and Telecommunications Awards declares the 2007 winners.;
The jury of the National National Radio broadcast, Television, Internet and Telecommunications Awards decided to galardonate in the Radio broadcast category, the broadcast radio RAC1; in the television category, the TV3 program La nit al Dia, driven by the journalist Mònica Terribas, in the Internet category, the web site of Icat FM, in the Telecommunications category, the Guifi.net Telecommunications network, and an honorific mention to the Journalist Francina Boris. The awards giving ceremony will take place next november 6ht, in the little room of Palau de la Música Catalana.
Es durà a terme la instal·lació i posada en marxa del supernode de Taradell Radio, situat al Centre Cultural Can Costa i Font.
Qualsevol tipus d'ajut serà benvinguda 
Salut!
Desprès de la trobada i resumint molt es va quedar que ens deixaven una part del local per fer el guifi-lab, coordinats amb la resta de gent que també hi fan coses. Tan sols van demanar que hi hagués un o dos responsables que es fessin càrrec de que estigues tot amb ordre.
Tenim dues taules fermes per treballar, corrent elèctrica i sortida a internet. Si volem guardar trastos ens deixen un espai per col·locar un armari.
Ja hi ha disponible un nou traçador de camins i descobridor de serveis. El trobareu en la pàgina de nodes, en el llistat de trastos, clicant en la icona on hi apareix una lupa i una rosa dels vents
, o en el la pàgina de cada trasto, com a una opció més en la part superior.
Amb aquesta nova funcionalitat que fa temps que teníem pendent, es pretén ajudar als usuaris a descobrir quins serveis tenen al seu abast, millorar la planificació de la xarxa, i també ajudar-nos a millorar la qualitat de les dades.
Comença la temporada de tronades
Aquesta tarda hi ha hagut una tronada a Gurb que ha deixat sense corrent una estona a Les Escoles Velles. Això ha aturat tots els servidors que hi ha durant una estona (Web, mail...).
S'ha afinat el cercador de la web per cercar molt millor la informació dels nodes, zones i serveis, i enriquir la pantalla de resultats amb més informació i procurar afinar més en l'ordre de presentació de resultats i segons el que ha trobat, afegeix icones, una antena és per un node, un globus terraqui es per veure el mapa, i uns engranatges, un servei, indicant també el tipus de servei que es tracta.
Hola
Soc un dels responsables del Portal www.SantSadurni.es, la web lliure i NO oficial de Sant Sadurní d'Anoia i rodalies.
El proper dia 6 de setembre fem una Trobada d'internautes dins dels actes de Fires i festes de la Vila i voldriem contactar amb posibles nodes per fer una demo de guifi.net per veure si algú s'anima a muntar-ne un a la Vila.
Donat que els nostres coneixements sobre el tema son limitats sols ens caldria algu per veure com ho podriem fer, encara que fos sense un contacte real i enllaçar desde una xarxa propia apuntant cap a un lloc del carrer
Si coleu posar-cos en contacte podeu fer servir el correu info arroba santsadurni.es o trucant al 699 96 36 31
dimarts, dia 2, a les 18:00 al xiringuito tsunami de mataró. Està al final de tot del passeig marítim de mataró, en direcció Girona.
ATENCIÓ: acabem de rebre un mail informant-nos que la gent de riereta no hi poden ser aquesta tarda. Ho ajornem fins demà dimecres dia 3 a la mateixa hora.
___________________________________________________________________________________________________
primera trobada in situ per veure l'espai i parlar entre nosaltres (sobre cada quan volem fer guifi.lab, quin material podem aportar, etc.) i amb la gent de riereta (condicions, contribucions, etc.).
A mida que ens anem estabilitzant en la nova versió (si és que podem dir això, perquè cada dos per tres estem afegint nova funcionalitat), cal que anem afinant els procediments. S'ha posat en marxa un nou entorn de proves obert a tothom, en el domini test.guifi.net.
El IEEE continúa en su frenética marcha por certificar nuevos estándares inalámbricos y así, si el 802.11n se ha pasado una eternidad esperando su certificación, el 802.11r acaba de obtener su aprobación. Este estándar permite moverte entre un punto de acceso y otro con unos cortes inferiores a los 50ms, incluso en sesiones autenticadas.
Estos micro cortes te permitirán, por ejemplo, mantener una llamada en VoIP sin problemas apreciables, lo que abre todo un universo para este tipo de dispositivos y tecnología.
El col.lectiu matarosensefils torna a l'activitat!!!
Durant uns anys, despres del boom sensefilero, a mataró només han funcionat dos o tres nodes dels set que es van muntar. Tenim algun linksys que encara funcionen amb satori, això si, com un campeon despres de quatre o cinc aguantant el sol i la pluja!
Ara estem buscant noves ubicacions, repensant l'estructura de la xarxa, provant amb noves tecnologies, i el que compta, tornem a estar engrescats un grupet de gent. Aquest estiu hem revifat un parell de nodes, un funcionant amb plaques solars i bateria.