Languages

User login


necessit ajuda x fer xarxa lliure a la rioja.


Hola,m'agradaria saber sialgu hem pot ajudar explicant-me com puc fer x flixejar un linksys.
Utilitzo el sistema operatio windows xp,llavors vuldria saber quina versio de open-wrt hw de instalar al linksys...tambe voldria saber un cop cambiat el frmware compuc fer x veure les xarxes que te a l' abast ellinksys i el mes important x conectarme a una.De moment he fet l'antena nesquick i ara m' agradaria fer elflash del linksys......merci i salut.

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Mirat les guies

Fas preguntes bàsiques. Et recomano sobretot que prenguis una mica de temps i et miris el "com connectar" i sobretot la guia de "com connectar-se com un usuari simple" d'en Jaume Sala. Això et resoldà els dubtes bàsics.

També que facis servir el fòrum de guifi.net en lloc de de comesfa.org, és el que és realment actiu per a aquesta mena de preguntes.