Inici de sessió d'usuari


Com configurar un X-lite en poca estona


Com configurar un X-lite en poca estona:

Primer cal baixar-se l'instal·lador: www.xten.com

Quan s'instal·la el telèfon, s'obre automàticament la configuració de so, que s'ha de realitzar seguint el procès predeterminat, i desprès cal entrar al setup mitjançant la tecla que hi ha al costat de "clear" i fer els canvis següents:

A la primera pantalla (Main Menu) s'escull System settings, a on clicarem a SIP Proxy, Default, i en aquesta hem de canviar Enabled a "Yes", posar el nostre nom i desprès, tant a User com a Authorization User, hem de posar el numero de la nostra extensió. Afegim el password i a continuació, a Domain/Realm, SIP Proxy i OUT Bound Proxy escrivim "veuip.guifi.net"

Més abaix canviem Send Internal IP de "Default" a "Never" i ja podem sortir d'aquesta pantalla.

Tornem enrere i obrim Network, canviant Auto Detect IP a "Yes", verifiquem que els ports siguin 5060 i 8000 i que Out Bound SIP Proxy hagi agafat la configuració anterior (si no l'ha agafada escrivim "veuip.guifi.net") i ja està llest.

Tornant a la pantalla del telèfon mirarem que els protocols habilitats siguin G711a, iLBC i SPX (s'habiliten i deshabiliten fent clic a sobre)

Ja es deuria registrar; si no es registra, cal mirar si els ports del router estan oberts (5060 i 8000)

I... a trucar!

AdjuntMida
Configuración SIP-X-lite.doc547.5 KB