Languages

User login


Posible problema amb un supernode(FONBatllem)?


Hola a tots, a casa dels pares hi vaig instalar una nanoStation i un AP per tal de tenir accès a Inet, resulta que porten uns mesos amb aquesta connexió sense cap problema (llevat de canviar de tant en tant de proxy que ja ho fan ells).

Ara porta uns dies que em comenten que no tenen connexió a Inet i han provat tots els proxys que els hi vaig deixar, total que avui he anat, i em trobo el següent, si faig un ping a un vei en tinc resposta, pero si ho faig a un proxy de la xarxa guifi em diu "tiempo de espera agotado", si el ping ho faig a un servidor DNS de fora que se que funciona em respon "Respuesta desde 10.228.10.97:Red de destino inaccesible" (aquesta IP correspon al supernode on ens conectem). Finalment he connectat amb el supernode amb el Winbox i he provat a fer un ping des de el supernode a un dels proxy de guifi i si que contesta, com que no hi estic molt posat en aquest temes prefereixo demanar ajuda per mirar si es correcte això que dic. També he tafanejat l'activitat del tallafoc i nomes hi havia el transit meu i cap dels altres clients.

Desprès volia saber si hi ha alguna fora d'accedir a la xarxa guifi des de fora, ja que jo no tinc guifi i m'agradaria donar-li assistencia als meus pares des del meu ADSL.

Node dels pares

http://guifi.net/node/29017

Supernode

http://guifi.net/node/19012

 

Moltes gràcies per tot i perdoneu la parrafada Smiling

 

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.

Pots accedir si tens accés ssh a alguna adsl connectada a guifi

Amb acces ssh pots navegar per la xarxa fent salts ssh o be crear-te un proxy socks http://drupal.vic.guifi.net/es/node/29991

Si necessites aquest accés ssh contacta'm en privat i et passo les dades del meu

Hola a tots, encara no he

Hola a tots, encara no he sigut capaç de fer funcionar aquest node, he provat de fer ping conecctant-me a altres Nanos dels veins i tinc el mateix resultat que al la del nostre node. Ja no sé que més mirar, he fet un reset en la nano i he tornat ha instal·lar la configuració de "un sol click" pero sense cap resultat.

Alguna idea?

 

Gràcies i fins aviat.